Творчі ініціативи як міжкультурний діалог
У сучасному освітньому процесі важливо не лише передавати знання, а й формувати в молодого покоління повагу до культурних традицій різних народів. Саме такий підхід активно реалізується в Київському ліцеї імені Ярослава Кондратьєва, де посилену увагу зосереджують на національно-патріотичному вихованні через спільну творчість.

Нещодавно ліцеїсти відвідали Латвійську Республіку, де ознайомилися з культурою цієї країни, її історією і традиціями.
Надзвичайно цікавим було знайомство з мистецтвом виготовлення декоративних свічок – символу тепла, затишку та духовного світла.
Після повернення до Києва учасники поїздки разом із вчителями вирішили поділитися набутими вміннями з одногрупниками. Під час творчого майстер-класу діти власноруч виготовили декоративні свічки. Цей процес не тільки активізував творчі здібності ліцеїстів, а й став своєрідним містком між двома культурами, що зближує народи та виховує в молоді почуття єдності.

Такі ініціативи демонструють, що патріотизм і любов до рідної країни можуть формуватися не лише через історію і традиції, а й через міжкультурний діалог та спільну творчість.

Ліцеїсти Київського ліцею імені Ярослава Кондратьєва відвідали Національний музей Чорнобиля, де поринули в атмосферу трагічних подій 1986 року. Експозиція вразила їх глибиною символізму: обгорілі фотографії, зруйновані годинники, дитячі іграшки, що стали мовчазними свідками катастрофи.