Про ліцей
Матеріально-технічна база
Київський ліцей безпекового спрямування та національно-патріотичного спрямування імені Ярослава Кондратьєва НАВС
у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», Правилами відбору та прийому на навчання до ліцею безпекового спрямування та національно-патріотичного виховання, Стандартом спеціалізованої освіти безпекового спрямування та національно-патріотичного виховання, Положенням про Київський ліцей безпекового спрямування та національно-патріотичного виховання імені Ярослава Кондратьєва НАВС, Положенням про пансіон (гуртожиток) Київського ліцею безпекового спрямування та національно-патріотичного виховання імені Ярослава Кондратьєва НАВС, Статутом НАВС, Положенням про академічну доброчесність у НАВС, Правилами внутрішнього розпорядку НАВС.
Освітній процес у ліцеї організовується за програмами, підручниками та навчальними посібниками, яким надано гриф МОН України, з використанням науково-методичної літератури, дидактичних матеріалів, педагогічних технологій, що забезпечують отримання освіти на рівні Державних стандартів загальної середньої освіти, Стандарту спеціалізованої освіти безпекового спрямування та національно-патріотичного виховання. У процесі освітньої діяльності, виконання ліцеїстами розпорядку дня та несення служби в нарядах особлива увага звертається на розвиток у них необхідних професійних якостей, зокрема: чесності, дисциплінованості, витривалості, стійкості, відповідальності, готовності до подолання труднощів тощо.
Освітній процес у ліцеї організовується у формі уроків, лекцій, лабораторно-практичних, семінарських занять, навчальних екскурсій тощо і поєднується з науково-методичною, науково-дослідницькою роботою педагогічних працівників. Поряд із традиційними формами і методами використовуються інноваційні технології навчання.
Під час освітнього процесу у ліцеї проводяться факультативні, консультаційні та додаткові заняття загальноосвітнього характеру, культурно-мистецькі заходи, заняття у спортивних секціях, гуртках, спортивні змагання, екскурсії тощо.
Національно-патріотичне виховання ліцеїстів здійснюється в процесі ознайомлення їх із традиціями українського народу, історією України, а також під час набуття ліцеїстами теоретичних знань та практичних навичок при вивченні предмету “Захист України”.
Освітній процес в юридичному ліцеї забезпечує досвідчений педагогічний колектив, до складу якого входить:
- спеціалістів вищої категорії ;
- спеціалістів І категорії;
- спеціалістів II категорії;
- спеціалістів.
У ліцеї діє методична рада (голова – заступник директора з навчально-методичної роботи Чижик Р.І., вчитель вищої кваліфікаційної категорії, старший учитель), 3 методичних об'єднання:
- природничо-математичне (голова методичного об'єднання – вчитель першої категорії, вчитель біології і географії Федоренко Л.С.);
- суспільно-гуманітарне (голова методичного об'єднання - вчитель вищої категорії, старший учитель,вчитель історії Довгань Ю.В.);
- класних керівників (голова методичного об'єднання - вчитель вищої категорії, старший учитель, вчитель правознавства, класний керівник Скрилова Н.Л.).
Освітня програма ліцею розроблена на основі Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2011 року № 1392, Стандарту спеціалізованої освіти безпекового спрямування та національно-патріотичного виховання, затвердженого наказом Міністерства внутрішніх справ України від 27.06.2024 № 449, Типової освітньої програми для ліцеїв безпекового спрямування та національно-патріотичного виховання, для 2-го курсу (11 клас) враховані вимоги Типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти ІІІ ступеня (профільна середня освіта), затвердженої наказом МОН України від 20.04.2018 № 408 (в редакції наказу Міністерства освіти і науки України від 28.11.2019 № 14930.
Навчальний план містить загальний обсяг навчального навантаження та тижневі години на вивчення базових предметів, вибірково-обов’язкових предметів, профільних предметів і спеціальних курсів.
При цьому використані додатки до Типової освітньої програми для ліцеїв безпекового спрямування та національно-патріотичного виховання для 1-го курсу та Типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти ІІІ ступеня для 2-го курсу:
Створені умови для навчання та виховання ліцеїстів, що сприяють науковій організації праці вчителів і ліцеїстів, підвищенню ефективності проведення уроків. Освітній процес здійснюється за допомогою комплексного використання матеріально-технічної й дидактичної бази кабінетів, всі кабінети обладнані сучасними інтерактивними засобами навчання, до послуг ліцеїстів - спортивна та тренажерна зали, бібліотека й актова зала.
З метою підвищення кваліфікації вчителів у ліцеї складено перспективний план проходження курсової перепідготовки на курсах підвищення кваліфікації при Київському педагогічному університеті імені Бориса Грінченка та атестації педагогічних працівників. Всі педагогічні працівники ліцею зареєстровані в Єдиній атестаційній системі.
Важливе значення в роботі педагогів ліцею має самоосвіта, спрямована на розширення і поглиблення професійно-методичних знань і вмінь, яка включає:
- науково-дослідницьку роботу;
- вивчення науково-методичної і навчальної літератури (участь у засіданнях педагогічної ради, методичної ради, психолого-педагогічних семінарах, семінарах-практикумах, «круглих столах», педагогічних читаннях, науково-практичних конференціях, засіданнях ліцейних та районних методичних об’єднань тощо);
- взаємовідвідування уроків, позакласних заходів, обмін досвідом із педагогічними працівниками інших шкіл м. Києва;
- упровадження в освітній процес новітніх освітніх технологій, використання сучасних методів викладання;
- розробку авторських освітніх матеріалів.
З метою виявлення здібних ліцеїстів, їх підтримки та залучення до наукової роботи, а також стимулювання самостійної роботи ліцеїстів щодо вивчення окремих предметів, відповідно до визначених шляхів розв’язання методичної проблеми, в ліцеї плідно працює наукове товариство "Ерудит".
Результати вибору електронних версій оригінал-макетів підручників для 11 класу
Результати вибору електронних версій оригінал-макетів підручників для 11 класу